System CRM dla firm szkoleniowych zbudowany został na bazie systemu SugarCRM i dlatego nie pobieramy żadnych opłat z tytułu licencji za jego użytkowanie.
System ma budowę modułową, co umożliwia jego dalszą rozbudowę o nowe, dodatkowe moduły lub też wyłączenie modułów, które nie będą w użyciu.
System wyposażony w wygodny, intuicyjny interfejs oferuje łatwe zarządzanie Szkoleniami, Uczestnikami szkoleń, Trenerami i Zasobami itp. Projekty szkoleń w połączeniu z modułem Czynności (Spotkania, Rozmowy tel., Notatki, Zadania) oraz Poczty email pozwalają na planowanie i śledzenie prac związanych z realizowanymi szkoleniami, czy konferencjami.
Moduł pocztowy pozwala na wysyłanie i odbieranie poczty oraz podpinanie jej pod Kontrahentów, Kontakty, Uczestników, Trenerów, Szkolenia, Projekty szkoleń itp. Ponadto system jest wyposażony w moduł Kampanie pozwalający na masową wysyłkę materiałów (np. reklam, zaproszeń) do określonych grup odbiorców.
Do analizy szkoleń pod względem przychodowym służą Okazje, których prowadzenie pozwala szacować i i analizować na dostępnych wykresach przychód firmy.
Moduł Szkoleń pozwala na planowanie i prowadzenie prac związanych z przygotowaniem szkolenia, wyborem trenerów, zapisami uczestników itp. Z poziomu szkolenia możliwa jest wysyłka powiadomień emailem do uczestników oraz/lub trenerów powiązanych z tym szkoleniem.
System pozwala także na automatyczne generowanie w formacie PDF, a następnie wydruk listy obecności uczestników szkolenia. Dla danego szkolenia "jednym kliknięciem" możliwe jest także wydrukowanie certyfikatów dla wszystkich uczestników.
Moduł Zasoby w połączeniu z Kalendarzem dostępności Zasobów pozwala na zarządzanie sprzętem, salami itp. które się niezbędne w celu zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia, czy konferencji.
Elastyczny moduł Raporty, umożliwia głęboką analizę danych zgromadzonych w systemie za pomocą dowolnie definiowanych raportów, które mogą być przydatne np. w analizach biznesowych dla kadry zarządzającej.
Dodatkowe, niestandardowe funkcjonalności:
- Oferujemy stworzenie dedykowanego Ekstranetu bądź też formularza internetowego wyświetlającego informację o szkoleniach oraz umożliwiającego zapisy uczestników na szkolenia.
- Integracja z serwerem SMS umożliwia wysyłkę powiadomień, przypomnień, alarmów wprost na telefony komórkowe użytkowników systemu, uczestników szkoleń czy trenerów.
Oferowane przez nas wdrożenia systemu są mogą być dodatkowo dostosowane do wymagań Klienta.
Aby mogli Państwo samodzielnie sprawdzić funkcjonalność systemu udostępniliśmy pod adresem
http://demo.specinfo.pl/szkolenia wersję demonstracyjną tego systemu.
Cennik:
|
Wdrożenie |
Przebieg
wdrożenia
|
Zdalna instalacja i konfiguracja systemu na udostępnionym przez Klienta serwerze. Konfiguracja systemu obejmuje konfigurację użytkowników i ich poczty w systemie oraz konfigurację systemowej skrzynki pocztowej.
|
Dodatkowe
informacje
|
1. W ramach wdrożenia instalujemi i konfigurujemy odpowiednie środowisko serwera, na którym będzie pracował system CRM.
2. Po wdrożeniu zapewniamy 1 miesiąc pomocy użytkownikom systemu w zakresie obsługi systemu - pytania, zgłoszenia przekazywane będą droga emailową.
Gwarancja:
Udzielamy 3 miesiące gwarancji na poprawność funkcjonowania wszelkich modyfikacji kodu wprowadzonych podczas wdrożenia systemu. W czasie okresu tej gwarancji wszelkie ewentualne wykryte błędy w tym kodzie będą przez nas nieodpłatnie usuwane.
Udzielamy 1 miesiąc gwarancji na ewentualne błędy krytyczne uniemożliwiające prace w systemie nie będące wynikiem niewłaściwego modyfikowania systemu przez administratora. W czasie okresu tej gwarancji wszelkie takie błędy krytyczne będą przez nas nieodpłatnie usuwane.
|
Cena |
2600 zł netto (nie zależy od ilości użytkowników!)
|
UWAGA! Możliwa jest rozbudowa lub modyfikacja wdrażanego systemu.
Cennik dodatkowych usług:
Usługa
|
Opis usługi
|
Cena
|
Szkolenie z obsługi systemu
|
Szkolenie pracowników w siedzibie firmy. Obejmuje prezentację przez instruktora pracy w systemie oraz część praktyczną.
|
Cena ustalana indywidualnie. |
Dostosowanie CRM do wymagań klienta
|
Dowolne zmiany w systemie, tworzenie nowych modułów, funkcjonalności, raportów, szablonów
|
Cena ustalana indywidualnie za roboczogodzinę lub za całe zlecenie. |
Dedykowany ekstranet
|
Stworzenie dedykowanej aplikacji bądź też formularza internetowego wyświetlającego informację o szkoleniach oraz umożliwiającego zapisy uczestników na szkolenia.
|
Cena ustalana indywidualnie. |
Obsługa serwisowa
|
Pomoc emailami i telefoniczna dla użytkowników systemu CRM
|
Cena ustalana indywidualnie
Istnieje także możliwość wykupienia obsługi serwisowej w formie abonamentu. Cena abonamentu ustalana jest indywidualnie w zależności od ilości godzin obsługi w nim zawartych.
|
Import danych
|
Jednorazowy import danych Kontrahentów, Kontaktów, Uczestników, Trenerów itp. do systemu CRM
|
od 300 zł netto
Cena dotyczy importu danych z przygotowanego przez Klienta pliku CSV o określonym układzie. Istnieje możliwość zamówienia importu z dowolnych, innych źródeł danych
|
Usługa
|
Opis usługi
|
Cena
|
Dodatkowe informacje
|
Szkolenie z obsługi CRM
|
Szkolenie pracowników w siedzibie firmy. Obejmuje prezentację przez instruktora pracy w systemie oraz część praktyczną.
|
900zł netto
|
Cena dotyczy jednego dnia szkoleniowego grupy do 7 osób. Szkolenie składa się z części prezentacyjnej oraz praktycznej.
|
Zdalne szkolenie z obsługi CRM
|
Szkolenie zdalne z wykorzystaniem Skype oraz programu Mikogo oferującego podgląd pulpitu komputera.
|
500zł netto
|
Szkolenie składa się wyłącznie z części prezentacyjnej.
|
Dostosowanie CRM do wymagań klienta
|
Dowolne zmiany w systemie, tworzenie nowych modułów, funkcjonalności, raportów, szablonów
|
80zł netto
|
Cena dotyczy 1 roboczogodziny pracy specjalisty.
W ramach wdrożenia wszystkie niezbędne modyfikacje systemu wyceniane są razem dzięki czemu ich cena jest dużo bardziej atrakcyjna niż w przeliczeniu godzinowym.
|
Dedykowany ekstranet
|
Stworzenie dedykowanej aplikacji bądź też formularza internetowego wyświetlającego informację o szkoleniach oraz umożliwiającego zapisy uczestników na szkolenia.
|
90zł netto
|
Cena dotyczy 1 roboczogodziny pracy programisty. Alternatywnie możliwe jest także rozliczenie w ramach całego projektu.
|
Obsługa serwisowa
|
Pomoc emailami i telefoniczna dla użytkowników systemu CRM
|
70zł netto
|
Cena dotyczy 1 roboczogodziny pracy konsultanta. Istnieje także możliwość wykupienia obsługi serwisowej w formie abonamentu. Cena abonamentu ustalana jest indywidualnie w zależności od ilości godzin obsługi w nim zawartych.
|
Import danych
|
Jednorazowy import danych Kontrahentów, Kontaktów, Uczestników, Trenerów itp. do systemu CRM
|
od 300 zł netto
|
Cena dotyczy importu danych z przygotowanego przez Klienta pliku CSV o określonym układzie. Istnieje możliwość zamówienia importu z dowolnych, innych źródeł danych
|
Uwaga: Ceny powyższych usług nie zawierają kosztów dojazdu i ewentualnych noclegów.
|