Najczęściej zadawane pytania odnośnie wdrożenia systemu SugarCRM
1. Czy po wdrożeniu systemu SugarCRM w wersji Community Edition będziemy zobowiązani do ponoszenia opłat z tytułu licencji, użytkowania systemu, dodania nowych użytkowników, itp. ?
odp. System SugarCRM w wersji Community Edition objęty jest licencją GPLv3, która zezwala na niedpłatne użytkowanie systemu przez dowolnie długi czas oraz przez dowolną liczbę użytkowników. Zatem wdrożenie i użytkowanie systemu nie wiąże się z ponoszeniem jakichkolwiek kosztów z tytułu licencji, czy użytkowania systemu.
3. Czy dla celów wdrożenia potrzebować będziemy specjalnego serwera w biurze firmy lub hostingu dedykowanego ?
4. Co zyskujemy zamawiając wdrożenie w Państwa firmie w porównaniu do samodzielnej instalacji systemu z dostępnych pakietów ?
odp. Zamawiając wdrożenie w naszej firmie otrzymają Państwo system w najnowszej wersji z dostosowanym do niej polskim tłumaczeniem. W ramach wdrożenia wykonujemy dostosowanie środowiska serwera oraz konfigurację systemu konieczną do prawidłowego funkcjonowania jego wszystkich elementów (m.in. konfiguracja poczty użytkowników, konfiguracja konta systemowego do powiadomień e-mailowych oraz mailingu, harmonogramy) tym samym zapewniamy prawidłowe działanie systemu. System wzbogacamy także o autorską szatę graficzną SpecINFO Blue Theme oraz moduł raportowy.
5. Czy system SugarCRM na licencji OpenSource działa stabilnie? Czy w trakcie jego użytkowania nie będą zdarzały się awarie uniemożliwiające jego pracę?
odp. System SugarCRM w wersji Community Edition jest rozwijany równolegle z wersjami komercyjnymi - jest on ich okrojoną wersją. Autorzy oprogramowania w równym stopniu dbają o poprawność i stabilność działania SugarCRM w wersjach komercyjnych jak i w darmowej wersji Community Edition. Świadczą o tym bardzo często ukazujące się aktualizacje systemu. Przez ponad 5 lat, w trakcie kilkudziesięciu wdrożeń, nie spotkaliśmy się z wystapieniem krytycznej awarii wynikającej z błędów w oryginalnym kodzie SugarCRM. |