English
Zalety systemu CRM

  • użytkownicy korzystają z systemu wyłącznie poprzez przeglądarkę internetową (nie wymagana jest instalacja dodatkowego oprogramowania po stronie użytkowników końcowych)
  • możliwość modyfikowania systemu według potrzeb Klienta

  • budowa modułowa umozliwiająca doinstalowanie dodatkowych, niestandardowych modułów

  • wybór wersji językowej interfejsu użytkownika przy logowaniu do systemu

  • możliwość przenoszenia danych z innych systemów (MS SQL, Excel, itd.) - jednorazowy import danych lub synchronizacja z innymi systemami

  • niewielkie wymagania sprzętowe zapewniające szybką pracę w systemie

  • wieloplatformowość - może pracować pod kontrolą darmowego systemu operacyjnego z rodziny Linuks lub na komercyjnej platformie Windows - wykorzystuje ogólnodostępne oprogramowanie: Apache, MySQL, PHP
  • brak opłaty za zakup licencji - darmowe użytkowanie systemu

  • dostęp do systemu przez przeglądarkę internetową (dostęp niezależny od platformy systemowej i miejsca pobytu użytkownika)

  • bezpieczny dostęp do danych zapisanych w systemie poprzezszyfrowany protokół HTTPS

  • licencja Open Source - możliwość samodzielnego utrzymania i rozwoju systemu w ramach własnego zaplecza informatycznego


Brak opłat za licencje oraz możliwość nieograniczonego rozwoju systemu powodują, iż SugarCRM wyróżnia się wśród systemów ułatwiających zarządzanie relacjami z klientem (CRM).