English



Wdrożenie wersji standardowej systemu
Przebieg

wdrożenia

Zdalna instalacja i konfiguracja systemu na udostępnionym przez Klienta serwerze. Konfiguracja systemu obejmuje zainstalowanie standardowego spolszczenia, ustawienie polskiej waluty, konfigurację kont użytkowników i ich poczty w systemie, zainstalowanie nowej, autorskiej szaty graficznej.

Dodatkowe

informacje

1. W ramach wdrożenia instalujemi i konfigurujemy odpowiednie środowisko serwera, na którym będzie pracował system SugarCRM.

2. Wdrożenie obejmuje instalację najnowszej wersji SugarCRM w wersji podstawowej zawierającego moduły: Kontrahenci, Kontakty, Wizytówki, Kalendarz, Działania, Poczta e-mail, Okazje, Kampanie, Projekty, Zgłoszenia serwisowe (Sprawy, Usterki), Dokumenty.

3. System zostaje wzbogacony o nową, dodatkową szatę graficzną.

4. W trakcie wdrożenia usuwamy nowe, a także znane nam wcześniej usterki utrudniające pracę w systemie SugarCRM.

5. Instalowane spolszczenie dostosowujemy zawsze do wdrażanej wersji systemu.

Gwarancja:

Udzielamy 1 miesiąc gwarancji na poprawność funkcjonowania wszelkich modyfikacji kodu wprowadzonych podczas wdrożenia systemu oraz ewentualne błędy krytyczne uniemożliwiające prace w systemie nie będące wynikiem niewłaściwego modyfikowania systemu przez administratora. W czasie okresu tej gwarancji wszelkie takie błędy będą przez nas nieodpłatnie usuwane.


Cena

500 zł netto (nie zależy od ilości użytkowników!)

 

UWAGA! Możliwa jest rozbudowa lub modyfikacja wdrażanej, standardowej wersji systemu.

 


Wdrożenie wersji rozszerzonej systemu
Przebieg

wdrożenia

Zdalna instalacja i konfiguracja systemu na udostępnionym przez Klienta serwerze. Konfiguracja systemu obejmuje zainstalowanie standardowego spolszczenia, ustawienie polskiej waluty, konfigurację kont użytkowników i ich poczty w systemie, zainstalowanie nowej, autorskiej szaty graficznej.

Dodatkowe

informacje

1. W ramach wdrożenia instalujemi i konfigurujemy odpowiednie środowisko serwera, na którym będzie pracował system SugarCRM.

2. Wdrożenie obejmuje instalację najnowszej wersji systemu SugarCRM zawierającego moduły: Kontrahenci, Kontakty, Wizytówki, Kalendarz, Działania, Poczta e-mail, Okazje, Kampanie, Projekty, Zgłoszenia serwisowe (Sprawy, Usterki), Dokumenty.

3. System zostaje rozbudowany o nowe moduły Sprzedażowe (Produkty, Oferty, Zamówienia, Faktury) oraz moduł Raporty wraz z przykładowymi raportami.

4. System zostaje wzbogacony o nową, dodatkową szatę graficzną.

5. W trakcie wdrożenia usuwamy nowe, a także znane nam wcześniej usterki utrudniające pracę w systemie SugarCRM.

6. Instalowane spolszczenie dostosowujemy zawsze do wdrażanej wersji systemu.

7. W cenie wdrożenia oferujemy 6 roboczogodzin, które można przeznaczyć na:

a) dostosowanie systemu, rozbudowę systemu o nową funkcjonalność, import danych

lub

b) szkolenie on-line

lub

c) 1 miesiąc pomocy użytkownikom systemu w zakresie obsługi systemu - pytania, zgłoszenia przekazywane będą droga emailową

lub

d) jeden z naszych dodatkowych modułów rozszerzających funkcjonalności SugarCRM: Grupy użytkowników, Umowy, Wnioski urlopowe i kalendarz urlopów, Ankiety, Zasoby, Rezerwacje, Kalendarz Rezerwacji


Gwarancja:

Udzielamy 3 miesiące gwarancji na poprawność funkcjonowania wszelkich modyfikacji kodu wprowadzonych podczas wdrożenia systemu. W czasie okresu tej gwarancji wszelkie ewentualne wykryte błędy w tym kodzie będą przez nas nieodpłatnie usuwane.

Udzielamy 1 miesiąc gwarancji na ewentualne błędy krytyczne uniemożliwiające prace w systemie nie będące wynikiem niewłaściwego modyfikowania systemu przez administratora. W czasie okresu tej gwarancji wszelkie takie błędy krytyczne będą przez nas nieodpłatnie usuwane.


Cena

1500 zł netto (nie zależy od ilości użytkowników!)

 

 

UWAGA! Możliwa jest rozbudowa lub modyfikacja wdrażanej, rozszerzonej wersji systemu.

 

 

Aby zapoznać się z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami dotyczącymi wdrożenia kliknij w link: WDROŻENIE - FAQ

 

Cennik wdrożeń modułów dodatkowych:

 

Nazwa modułu Opis Cena Dodatkowe informacje
Sprzedaż (Produkty, Oferty, Zamówienia) Zarządzanie cyklem sprzedaży - tworzenie ofert, zamówień na podstawie asortymentu i ich automatyczna wysyłka 800 zł netto

Moduły Oferty i Zamówienia zawierają graficzne edytory pozwalające samodzielnie definiować i edytować szablony ofert/zamówień.

Podgląd faktur sprzedaży
Podgląd w systemie CRM wystawionych w faktur i korekt z zewnętrznych systemów magazynowo księgowych
od 700 zł netto Cena obejmuje przygotowanie schematu integracyjnego dla jednego systemu księgowego

VoIP

Automatyczne odnotowywanie rozmów przychodzących i wychodzących, nagrywanie rozmów - obniżenie kosztów połączeń w firmie poprzez wykorzystanie technologii VoIP
od 700 zł netto Cena dotyczy wykonania integracji systemu CRM z centralą telefoniczną Asterisk/Elastix w zakresie automatycznego odnotowywania rozmów telefonicznych oraz informowania o nich w postaci okienek wyskakujących.
Procesy Obsługa wieloetapowych procesów 500 zł netto
Cena nie zawiera implementacji w systemie procesów, których cena zależy od ich ilości oraz złożoności
Produkty Kartoteka produktów 200 zł netto
Faktury VAT Wystawianie faktur VAT i faktur PRO FORMA, przekształacie faktury PRO FORMA w fakturę VAT
500 zł netto Cena nie zawiera modułu Produkty
Umowy Generowanie umów na podstawie wybranych szablonów w formacie OpenOffice
od 600 zł netto W cenie zawarte jest przygotowanie indywidualnego szablonu umowy
Grupy użytkowników Rozbudowa funkcjonalności systemu o możliwość definiowania grup użytkowników, przydzielania ich do rekordów i nadawania uprawnień w systemie w zależności od przynależności do grupy
650 zł netto W cenie zawarte jest przygotowanie i przekazanie opisu sposobu definiowania, konfiguracji i obsługi grup użytkowników.
Wnioski urlopowe i kalendarz urlopów Składanie wniosków urlopowych, ich rozpatrywanie i podgląd w kalendarzu 450 zł netto
Ankiety Tworzenie i wypełnianie ankiet, raporty z wypełnionych ankiet 550 zł netto
Zasoby,Rezerwacje, Kalendarz Rezerwacji Zarządzanie zasobami w firmie. Podgląd zarezerwowanych zasobów na funkcjonalnym kalendarzu. 500 zł netto

 

UWAGA! Możliwa jest rozbudowa lub modyfikacja każdego z powyższych modułów.

 

Cennik dodatkowych usług:


Usługa Opis usługi Cena Dodatkowe informacje

Szkolenie z obsługi CRM

Szkolenie pracowników w siedzibie firmy. Obejmuje prezentację przez instruktora pracy w systemie oraz część praktyczną.

1000 zł netto

Cena dotyczy jednego dnia szkoleniowego grupy do 10 osób. W cenie szkolenia zawarty jest 1 miesiąc pomocy użytkownikom w zakresie obsługi systemu.

Zdalne szkolenie z obsługi CRM Szkolenie zdalne z wykorzystaniem Skype oraz programu Mikogo oferującego podgląd pulpitu komputera. 500 zł netto Szkolenie składa się wyłącznie z części prezentacyjnej.
Analiza przedwdrożeniowa Określenie potrzeb Klienta w zakresie dostosowania systemu CRM. Zdefiniowanie zakresu zmian w systemie oraz określenie założeń schematu integracji z innymi systemami 1400 zł netto Cena dotyczy jednego dnia pracy specjalisty
Dostosowanie CRM do wymagań klienta Dowolne zmiany w systemie, tworzenie nowych modułów, funkcjonalności, raportów, szablonów
Cena ustalana indywidualnie za roboczogodzinę lub za całe zlecenie.
Dedykowany ekstranet Stworzenie aplikacji internetowej pozwalającej na kontrolowany dostęp współpracujących z firmą kontrahentów (dostawców i klientów) do wybranych zasobów wewnętrznych firmy
Cena ustalana indywidualnie.
Obsługa serwisowa Pomoc emailowa i telefoniczna dla użytkowników systemu CRM Cena ustalana indywidualnie.
Import danych Jednorazowy import danych Kontrahentów, Kontaktów i Produktów do systemu CRM od 300zł netto Cena dotyczy importu danych z przygotowanego przez Klienta pliku CSV o określonym układzie. Istnieje możliwość zamówienia importu z dowolnych, innych źródeł danych

 

Uwaga: Ceny powyższych usług nie zawierają kosztów dojazdu i ewentualnych noclegów.

 

KONTAKT:

Szczegółowe informacje są do uzyskania pod numerami telefonów:

+48 660 208 735 , +48 602 679 637

lub pod adresem email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.